Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Περί ευτυχίας...

Μετριέται η ευτυχία;
Είναι μια ποσότητα που την ξοδεύουμε όσο ζούμε;
Έχουμε όλοι το ίδιο ποσό;
Ξέρουμε πότε το σπαταλάμε;
Μπορεί να είσαι ευτυχισμένος όλη σου τη ζωή;
Εχει να κάνει με το πως την ξοδεύουμε;
Εξαρτάται από τον άνθρωπο;
Είναι η ευτυχία ίδια για όλους;
Ισως εκεί έγκειται η διαφορά.
Στο τι σημαίνει ευτυχία για τον καθένα.
Κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός.
Αρα η ευτυχία για τον καθένα είναι διαφορετική.
Κάποιοι τη βρίσκουν σε υλικά αγαθά, άλλοι σε αυτά που δεν αγοράζονται.
Δεν καταλαβαίνουμε πάντα πως είμαστε ευτυχισμένοι.
Παρά μόνον όταν τελειώσει...
Κι αν υπάρχει ένα ποσό ευτυχίας για κάθε έναν από μας...
Πως ξέρουμε πως να το ξοδέψουμε σοφά;
Μπορούμε να πάρουμε ευτυχία από κάποιον άλλον;
Μπορεί κάποιος να μας κλέψει ένα κομμάτι;
Ξέρουμε άραγε πως να την προστατέψουμε;
Μπορούμε;
Μετριέται τελικά;
Τελειώνει;


16 σχόλια:

Erisadesu είπε...

τι σας έπιασε όλους σήμερα;
Η ευτυχία μετριέται σε στιγμές, σε αναμνήσεις, χαμόγελα.
Η μυθολογία μας είχε τη δική της άποψη για την ευτυχία
θέλω να πιστεύω πως εκείνη ειναι η σωστή απάντηση

Apokalipsis999 είπε...

Η ευτυχία είναι σαν τη θάλασσα! Μόνο κάποια όρια μπορείς να μετρήσεις... Απλά την αγναντεύεις (είτε στους ευτυχισμένους είτε σε αναμνήσεις) και λαχταράς να κολυμπήσεις μέσα της! Και ο καθένας ανάλογα με το κολύμπι που ξέρει, την απολαμβάνει! Θες περισσότερο, θες λιγότερο... αυτό είναι σχετικό και υποκειμενικό μιας και έτσι σχετική είναι η ανθρώπινη φύση! Αλίμονο σ' όσους φοβούνται την ευτυχία, φοβούμενοι ότι θα τους παρασύρει και θα χάσουν την ισορροπία τους! Αλίμονο σ' όσους συνήθισαν χωρίς αυτήν!

serenata είπε...

@Erisadesu
Κι άλλοι έχουν την ίδια 'απορία';
Δεν το ήξερα.
Οκ μετριέται σε στιγμές συμφωνώ.
Αρα μετριέται.
Το ίδιο πράγμα λέμε με διαφορετικά λόγια νομίζω.

Φιλάκια πολλά:))

serenata είπε...

@Apokalipsis999
Αλίμονο σε όσους φοβούνται την ευτυχία.
Σ' εκείνους που προκειμένου να κρατήσουν τη...ρουτίνα/ισορροπία τους δεν ρισκάρουν να ευτυχήσουν 😝
Τελικά μετριέται;...

Φιλάκια, καλή Κυριακή:)

G & M είπε...

Η Ευτυχία δε χωρά σε σύνορα...
Καλό σου Κυριακάτικο μεσημέρι...!!!

Μαρία Κανελλάκη είπε...

“Έπρεπε να γεράσω, για να μάθω τι είναι ευτυχία. Τελικά ευτυχία είναι ένα ζευγάρι χέρια, δύο χέρια… Αυτά που θα σ' αγκαλιάσουν, θα σε κρατήσουν, θα σε κοιμήσουν, θα σε περιποιηθούν, θα σου μαγειρέψουν, θα σε χαϊδέψουν και στο τέλος θα σου κλείσουν τα μάτια. Τα πολλά χέρια απλά σε κατσιάζουν… Χάσιμο χρόνου. Θα το δείς κι εσύ όσο μεγαλώνεις…” [Θανάσης Βέγγος]
Την καλησπέρα μου Σερενατάκι μου!

Άιναφετς είπε...

"Ο δρόμος προς την ευτυχία είναι πάντα υπό κατασκευή"...
Δες και κάτι που θα σου αρέσει:

https://ainafetst.wordpress.com/2016/12/02/%ce%b5%cf%85%cf%84%cf%85%cf%87%ce%af%ce%b1/

ΑΦιλάκια πολλά πολλά Σοφία μου! <3

evonita είπε...

πράγματι, η ευτυχία δεν είναι ίδια για όλους, δεν την αντιλαμβάνοται όλοι με τον ίδιο τρόπο. . έχει να κάνει πιστεύω και με τα βιώματα του καθενός..για κάποιον ευτυχία είναι πχ μια βόλτα στη θάλασσα, για κάποιον άλλο ανεξαντλητο shopping.. για κάποιον είναι μια αγκαλιά, για κάποιον άλλο να έχει 100 ευρώ στην τσέπη! πάντως σίγουρα δε μετριέται και δεν εξαγοράζεται..φιλάκια πολλά serenata μου! Εύχομαι να βρεις και να βρίσκεις καθημερινά όλα όσα συνθέτουν τη δική σου ευτυχία!!!

serenata είπε...

@G & M
Δηλαδή δεν μετριέται.
Οκ άποψη κι αυτή.

Φιλάκια:))

serenata είπε...

@Maria Kanellaki
Το έχω διαβάσει κι εγώ...
Πολύ γλυκό από έναν υπέροχο άνθρωπο.

Καλό βράδυ Κυριακής Μαρία μου!

Φιλάκια πολλά 😘

serenata είπε...

@ Άιναφετς
Πολύ ενδιαφέρον μαγισσούλα μου!
Συμφωνώ πως είναι μέσα μας.
Μετριέται όμως;

Πολλά πολλά φιλάκια:))

serenata είπε...

@evonita
Συμφωνώ απόλυτα πως είναι διαφορετική για τον καθένα.
Διαφορετικοί άνθρωποι, διαφορετικοί χαρακτήρες...
Εσύ λες πως δεν μετριέται.
Μακάρι γλυκιά μου 😍
Κι εγώ προς αυτή την άποψη κλείνω.
Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!!

Φιλάκια πολλά 😘😘

Mia Petra είπε...

Α, έχω την απάντηση-φασόν έτοιμη: όλα είναι σχετικά!!!
Κι όμως, όσο μεγαλώνω, διακρίνω τις ευτυχισμένες στιγμές
ενόσω είναι σε εξέλιξη.. Όσο ζω μαθαίνω..! Πολλά φιλιά ✿

serenata είπε...

@ Mia Petra
Αυτή η απάντηση κολλάει παντού και σε όλα χαχα
Ναι κι εγώ καταλαβαίνω τις ευτυχισμένες στιγμές.
Πόσες είναι όμως;
Η δεν υπάρχει μέτρο;
Μεγάλο θέμα η ευτυχία, γι αυτό προσπάθησα να το κρατήσω όσο μπορούσα σε όρια.

Φιλάκια πολλά 😘

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

για τον καθενα ανθρωπο αλλιως μετριεται η ευτυχία Σερνατα μου για αλλους ευτυχία ειναι οτι μπορεί να σου δώσει ευχαρίστηση .. οι μικρες και οι μεγαλες στιγμες της ζωής σου.. συναισθηματα που σε κανουν να νιωθεις ομορφα...Τελικα η ευτυχια ειναι μεγαλη κουβεντα..Σερενατα μου...να περνας ομορφα και να κανεις ότι σε κανει ευτυχισμενη φιλακιααααα!!:) :)

serenata είπε...

@Σμαραγδάκι Ρούλα
Ετσι είναι Ρούλα μου.
Κάθε άνθρωπος βρίσκει την ευτυχία σε διαφορετικό μέρος, ανάλογα με τον χαρακτήρα του.
Το ξέρω πως άνοιξα μεγάλη συζήτηση...
Εγώ ξεκίνησα γράφοντας δυο κουβέντες, επιφανειακές για να προβληματιστούμε.

Φιλάκια πολλά:))